Livrare / returnare

 

1.Livrare si conditii de livrare

Data estimata de livrare poate varia in functie de produs si va fi transmisa clientului, intr-un mod adecvat, eligibil, de catre vanzator.
Data de livrare poate fi stabilita, de comun acord, intre vanzator si client.
Pretul final al comenzii, inclusiv taxele aferente de transport, vor fi transmise clientului atat telefonic cat si pe adresa de email.
Comenzile cu valoare mai mare de 500 lei beneficiaza de transport gratuit; sub acest prag se adauga suma de 21 lei reprezentand costul standard al transportului + 4 lei pentru comenzile cu ramburs.
Livrarea produselor comandate se face prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier Express S.R.L. sau DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION S.A.(DPD).
Pentru Clientii din strainatate, pretul final al Comenzii va fi comunicat prin e-mail sau telefonic, iar livrarea se va face dupa acceptarea explicita a acestui pret de catre client.

Pentru produsele care nu se afla in stoc,SC OZON COMPANY SRL se obliga sa prezinte clientului variante de produse cu calitati si pret echivalente cu cele solicitate.
La solicitarea Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritatile oficiale.
In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier a datelor solicitate.
Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.
Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa.
Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar mentionat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, doar cu acordul Curierului.
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre www.sperietori.ro la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate.

2.Politica de retur

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie, manual de utilizare etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire.

www.sperietori.roisi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor sau de a refuza primirea produselor care nu respecta intocmai conditiile enumerate mai sus.

Clientul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere (in perioada de 14 zile calendaristice, clientul nu este obligat sa ofere justificare pentru returnarea produselor livrate de catre vanzator).

În cazul în care vanzatorul nu a transmis clientului informaţiile privind dreptul de retragere/returnare detaliat mai sus, perioada de retragere/returnare expiră la 12 luni de la sfârşitul perioadei iniţiale de retragere de 14 zile.

Se considera ca si data de incheiere a contractului data de livrare efectiva a produsului/produselor de catre vanzator, prin intermediul curierului, catre client. De la aceasta data, clientul are dreptul legal de a solicita retragerea din contract, fara a fi nevoit de isi justifice decizia.

Inainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile, clientul este obligat sa informeze vanzatorul cu privire la decizia sa, prin aceleasi mijloace de comunicare la distanta folosite si la incheierea contractului.

Obligatiile care revin vanzatorului in cazul retragerii clientului din contractul la distanta:

Vanzatorul se obliga sa ramburseze toate sumele primite drept plata din partea clientului inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.
Vanzatorul ramburseaza sumele prevazute in contractul incheiat la distanta folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii.
Vanzatorul nu va rambursa costurile suplimentare in cazul in care clientul a ales, in mod explicit, un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de vanzator.
Costurile directe legate de returnarea produselor vor fi suportate integral de catre client, iar vanzatorul se obliga sa il informeze corespunzator.
Vanzatorul se obliga sa ramburseze sumele prevazute incepand cu data informarii de catre client privind retragerea din contractul la distanta,in termen de 14 zile calendaristice, dar nu mai devreme de primirea si receptia produselor returnate.
În cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, vanzatorul se obliga sa prelungeasca termenul în mod corespunzător.
Obligatiile care revin clientului in cazul retragerii din contractul la distanta:

Clientul este obligat sa informeze vanzatorul privind decizia de retragere din contract in termen de 14 zile calendaristice de la incheierea contractului.
Clientul este obligat sa suporte costurile directe legate de returnarea produselor.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza solicitarile de retragere din contract dupa perioada de 14 zile pusa la dispozitie, in mod legal, clientului.
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.